Oberta convocatòria programa DRAC

El programa DRAC té l’objectiu d’impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària de la Xarxa Vives, assosació d’universitats que potencia les relacions entre les institucions universitàries per potenciar la utilització i normalització de la llengua pròpia.

El programa DRAC Estiu atorga ajudes per a assitir als cursos o activitats que figuren a la Guia de cursos d’Estiu.

REQUISITS:

Les ajudes es dirigeixen a estudiants de grau (amb més de 45 crèdits aprovats), màster i doctorat en titulacions oficials de la UPV durant el curs 2016/17.

SOLICITUDS:

Serà necessari omplir l’imprès de sol·licitud disponible a la OPII i lliurar-lo signat al Registre General UPV.

TERMINI:

Dia 19 de juny.